Тиждень основ здоров’я
Тиждень” Основ здоров’я ” у Братському ЗЗСО І-ІІІ ступенів пройшов під девізом ”Без здоров’я немає щастя”.Здоровий спосіб життя передбачає дотримання виконання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність , духовну рівновагу та здоров’я людини. Так учні 5-А класу ,граючись, подорожували у країну здоров’я.Гра-мандрівка була спрямована на формування компетентності здорового способу життя, прояв відповідальності, самостійності та вміння командної взаємодії. Учні 6 класу взяли активну участь у грі ”Здоров’я – запорука щасливого життя”, в якій показали свою творчість , знання та креативність.Під час практикуму ”Культура здорового способу життя у нових обставинах” дев’ятикласники поширили інформацію стосовно нового захворювання серед учнів, зрозуміли необхідність догляду за своєю гігієною та дотримання всіх вимог карантину, проаналізували причини та наслідки недотримання цих вимог, отримали інформацію щодо психологічної допомоги за умови тривожного стану через пандемію та відпрацювали алгоритм дій. Учні 7-А класу створили виставку малюнків “Здоровим бути модно”. Для учнів третього класу класний керівник провела гру-подорож “Я здоров’я збережу – сам собі допоможу”.
У четвер, 30 вересня, в рамках проведення тижня основ здоров’я, першокласники здійснили подорож у Країну Здоров’я.
На початку до учнів завітали 7 гномів, які розповіли про те, як і чому треба дбати про своє здоров’я. Подорожуючи, зустрічали різних героїв казок, які давали поради, як піклуватися про себе.
Напередодні, учні разом з батьками за допомогою “Чарівного пензлика”, зобразили, як саме вони дбають про своє здоров’я. Кожен з учнів захистив свою роботу і розповів, як саме дбає і буде дбати про власне здоров’я.
На кінець подорожі, відомий лікар Айболить, вручив всім подарунок- пам’ятку, фото Мийдодира, який щодня буде нагадувати учням про зустріч та про правила особистої гігієни, які тісно пов’язані із здоров’ям.
Тиждень пройшов цікаво , довів, що інформація отримана на уроках, необхідна у сучасному світі. Учні показали добрі знання й вміння застосовувати їх на практиці, а найголовніше – всі отримали позитивні емоції.