Братський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

postheadericon Рік математики в 4 класі

2020- 2021 – Рік математичної освіти в Україні.

4 клас активно долучився до проведення позакласних заходів з математики.

Протягом першого семестру було проведено ряд навчально – розвивальних ігор, а саме: «Третій зайвий», де учні були поділені на команди, вилучали зайве, а  за правильну відповідь отримували фішки. Перемогу здобула команда «Кмітливі». З рахунком 16- 14.

Гра «Фантазери». Учні розподілилися на 4 групи за принципом весна, літо, осінь, зима. Кожна група придумувала по 3 завдання для опонентів, між блоками відповідей, вирішували логічні ,цікаві задачі від героїв казок.

Гра «Математична райдуга». В цій грі було 7 завдань різної складності для двох команд. Щоб райдуга з’явилася треба було якомога швидше виконати поставлені задачі. Найбільше учням сподобалися «Задачі з сірникової коробки», де були завдання на логіку, кмітливість, винахідливість.

Метою всіх цих заходів було підвищити інтерес та любов учнів до навчальної діяльності з математики. Всі навчально – пізнавальні ігри були спрямовані на:

  • Розвиток творчої фантазії;
  • Логічного мислення;
  • Формування обов’язковості, відповідальності, креативності.

Жоден учень не залишився поза увагою, або байдужим до цікавих математичних завдань.

Фоторепортаж