Братський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!

postheadericon Рік математики в 4 класі

2020- 2021 – Рік математичної освіти в Україні.

4 клас активно долучився до проведення позакласних заходів з математики.

Протягом першого семестру було проведено ряд навчально – розвивальних ігор, а саме: «Третій зайвий», де учні були поділені на команди, вилучали зайве, а  за правильну відповідь отримували фішки. Перемогу здобула команда «Кмітливі». З рахунком 16- 14.

Гра «Фантазери». Учні розподілилися на 4 групи за принципом весна, літо, осінь, зима. Кожна група придумувала по 3 завдання для опонентів, між блоками відповідей, вирішували логічні ,цікаві задачі від героїв казок.

Гра «Математична райдуга». В цій грі було 7 завдань різної складності для двох команд. Щоб райдуга з’явилася треба було якомога швидше виконати поставлені задачі. Найбільше учням сподобалися «Задачі з сірникової коробки», де були завдання на логіку, кмітливість, винахідливість.

Метою всіх цих заходів було підвищити інтерес та любов учнів до навчальної діяльності з математики. Всі навчально – пізнавальні ігри були спрямовані на:

  • Розвиток творчої фантазії;
  • Логічного мислення;
  • Формування обов’язковості, відповідальності, креативності.

Жоден учень не залишився поза увагою, або байдужим до цікавих математичних завдань.

Фоторепортаж