Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5-А клас Братської школи
5-А клас
5-Б клас Братської школи
5-Б клас
6 клас Братської школи
6 клас
7 клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

postheadericon Заняття для лідерів учнівського самоврядування

Шкільне життя без насильства!

5 грудня 2019 року в рамках щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», для лідерів шкільного учнівського самоврядування було проведено тренінгове заняття «Булінгу – НІ!».

На заході зібралися старости та активісти 5-10 класів, аби обговорити важливу і болючу тему  булінгу у шкільному середовищі. Заступник директора з виховної роботи, Агаркова Ірина Олександрівна, чітко і доступно представила учням усі форми проявів цькування, розібрали причини та виявили наслідки необачних дій як з боку булерів, так і жертв та свідків. Діти розігрували життєві ситуації, формували психологічну картину жертви та агресора, переглядали відео та робили власні висновки стосовно цієї теми.

Фоторепортаж