Братський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

postheadericon Заняття для лідерів учнівського самоврядування

Шкільне життя без насильства!

5 грудня 2019 року в рамках щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», для лідерів шкільного учнівського самоврядування було проведено тренінгове заняття «Булінгу – НІ!».

На заході зібралися старости та активісти 5-10 класів, аби обговорити важливу і болючу тему  булінгу у шкільному середовищі. Заступник директора з виховної роботи, Агаркова Ірина Олександрівна, чітко і доступно представила учням усі форми проявів цькування, розібрали причини та виявили наслідки необачних дій як з боку булерів, так і жертв та свідків. Діти розігрували життєві ситуації, формували психологічну картину жертви та агресора, переглядали відео та робили власні висновки стосовно цієї теми.

Фоторепортаж