Братський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!

postheadericon Я маю право!


В рамках участі у правопросвітницькому проекті «Я маю право» вчитель правознавства Панфілова Тетяна Миколаївна провела з учнями 6 класу гру «Подорожуємо алеєю прав дитини». Мета подорожі – перевірити знання учнями статей Конвенції ООН з прав дитини, Конституції України і вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, виховувати толерантність, почуття власної гідності. Клас було об`єднано в 4 групи, котрі одержали певні завдання. Зупинка 1 «Я людина», завданням якої було назвати ті права, які мають і дорослі, і діти. Зупинка № 2 «Ці права належать тільки дитині». На цій зупинці учні мали вказати на ті права, які притаманні лише дитині». На третій зупинці «Любіть і піклуйтеся про мене», діти мали визначити, хто з дорослих, які державні органи та громадські організації піклуються про захист їхніх прав. Зупинка № 4 «Нероздільність прав та обов`язків» мала завдання назвати попарно «моє право – мій обов`язок».

Заняття пройшло цікаво та пізнавально. Учні показали вміння спілкуватися, працювати в групах, робити висновки та використовувати свої знання на практиці.

Фоторепортаж