Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5-А клас Братської школи
5-А клас
5-Б клас Братської школи
5-Б клас
6 клас Братської школи
6 клас
7 клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!

postheadericon Я маю право!


В рамках участі у правопросвітницькому проекті «Я маю право» вчитель правознавства Панфілова Тетяна Миколаївна провела з учнями 6 класу гру «Подорожуємо алеєю прав дитини». Мета подорожі – перевірити знання учнями статей Конвенції ООН з прав дитини, Конституції України і вміння застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях, виховувати толерантність, почуття власної гідності. Клас було об`єднано в 4 групи, котрі одержали певні завдання. Зупинка 1 «Я людина», завданням якої було назвати ті права, які мають і дорослі, і діти. Зупинка № 2 «Ці права належать тільки дитині». На цій зупинці учні мали вказати на ті права, які притаманні лише дитині». На третій зупинці «Любіть і піклуйтеся про мене», діти мали визначити, хто з дорослих, які державні органи та громадські організації піклуються про захист їхніх прав. Зупинка № 4 «Нероздільність прав та обов`язків» мала завдання назвати попарно «моє право – мій обов`язок».

Заняття пройшло цікаво та пізнавально. Учні показали вміння спілкуватися, працювати в групах, робити висновки та використовувати свої знання на практиці.

Фоторепортаж