Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

postheadericon Моя дружня родина – мій рідний клас


15 травня в 2 класі відбулося заняття з елементами тренінгу, яке провела практичний психолог Гафійчук Н. О. Мета заняття: збереження в учнів навичок спілкування один з одним, формувати сприятливий соціально – психологічний клімат в учнівському колективі, розвиток вміння долати перешкоди на життєвому шляху , сприяти розвитку здорової особистості.

На урок до дітей завітали гості – Незнайко та його товариш Зайчик. В ході заняття також було проведено такі вправи, як:
– «Веселі бджілки »( діти по квіточках «залітали до класу») ;
– ранкове привітання із супроводом гімнастичних рухів ;
– активна гра « Так чи ні? Руку в гору піднеси », «Веселі кульки побажань», «Дерево здоров’я», де діти вкотре визначали основні завдання для збереження здоров’я;
– активна гра «Голова – плечі », « Долонька миру та добробуту » .

Наприкінці уроку діти показали свої ранкові привітання з друзями, перетворювалися в різних героїв, побажали один одному позитивного дня.

Фоторепортаж