Братський заклад ЗСО І-ІІІ ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

postheadericon Ділова гра

Ділова гра «Створення ситуацій успіху на уроці як необхідна умова процесу навчання школяра»

 «Тільки успіх підтримує інтерес до навчання»

К.Д.Ушинський

  Саме ці слова стали дивізом семінару «Створення ситуацій успіху на уроці як необхідна умова процесу навчання школяра», який підготувала та провела 22 лютого для педагогів нашої школи заступник директора з навчально-виховної роботи  Роскошинська Алла Василівна.

На початку семінару учителі налаштувались на плідну роботу за допомогою створення «Галявини успіху». Під час заняття педагогічний колектив  освоював нові та цікаві методики та прийоми роботи з учнями. Вчителі спробували змоделювати та створити ситуацію успіху для учнівських колективів,  застосувати найбільш ефективні прийоми роботи з різними групами учнів, розглядали педагогічні ситуації, аргументували свою думку, працювали в групах, визначали основні критерії учнівського успіху.

По закінченню заняття усі присутні отримали інформаційні листи, які містили прийоми створення ситуацій успіху на уроці.

Фоторепортаж