Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5-А клас Братської школи
5-А клас
5-Б клас Братської школи
5-Б клас
6 клас Братської школи
6 клас
7 клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

postheadericon Навчальне заняття: «Гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі Нової української школи»


14-го лютого відбулося навчальне заняття для вчителів – предметників, щодо впровадження ігрових та діяльнісних методів в умовах Нової української школи.

Вчителі мали змогу відпрацювати навики роботи з класними колективами, з метою підвищення своєї професійної компетентності. Протягом заняття педагоги скористалися освітньою платформою «Ed-era», де ознайомилися з 2-гим модулем «Організація класу».

Також розглянули питання:

– Складові ефективного управління класом;

– Облаштування комфортного фізичного середовища;

– Налагодження турботливих, дружніх взаємовідносин;

– Розроблення правил і впровадження рутин;

– Проактивний підхід до дисципліни.

Заняття супроводжувалося теоретичними та практичними частинами (перегляд відео сюжетів, дискусії, обговорення, планування подальшої роботи в Новій школі).

Фоторепортаж