Братський ліцей №2
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас
1 клас
2-А клас
2-А клас
2-Б клас
2-Б клас
3 клас
3 клас
4 клас
4 клас
5-А клас
5-А клас
5-Б клас
5-Б клас
6 клас
6 клас
7-А клас
7-А клас
7-Б клас
7-Б клас
8 клас
8 клас
9-А клас
9-А клас
9-Б клас
9-Б клас
10 клас
10 клас
11 клас
11 клас
Думка в подарунок
Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

postheadericon КРОКУЄМО ДО НОВОЇ ШКОЛИ

15 лютого для вчителів школи заступниками директора Роскошинською Аллою Василівною та Агарковою Іриною Олександрівною проведено Майстер – клас «Мистецтво бути педагогом».

Нова школа. Якою їй бути? Якими і ким для учнів та батьків повинні бути вчителі: вчитель – модератор, фасилітатор, тьютор, коуч?

Саме цьому і був присвячений методичний захід. Учителі початкових класів та вчителі – предметники ділились досвідом роботи, показуючи цікаві педагогічні прийоми та методи, орієнтовані на розвиток ключових компетентностей й цінностей, передбачених програмою Нової школи.

Усі педагоги отримали задоволення від спілкування й підвищили свій фаховий рівень, здобули практичні навички. Сподіваємось, що нашим дітям в Новій школі поруч із такими педагогами буде комфортно, пізнавально, цікаво, а нові знання й досвід забезпечать тісну співпрацю та партнерську взаємодію.

Фоторепортаж