Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5-А клас Братської школи
5-А клас
5-Б клас Братської школи
5-Б клас
6 клас Братської школи
6 клас
7 клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

postheadericon Майстер-клас від вчителів математики

master-klassУчителю необхідно постійно вчитись. І найкращим навчанням стає взаємообмін професійним досвідом. Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо – виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.

Досягти ж цього результату сьогодні вкрай непросто. Але вчителі математики – Марченко Валентина Олександрівна та Демиденко Світлана Борисівна – показали, що вони гідно носять звання вчителя-професіонала. Педагоги поділилися досвідом по впровадженню інформаційно – комунікативних технологій навчання на уроках математики, які пройшли у 6 та 5 класах. Доказом їх професійної майстерності є набуті практичні вміння та навички школярів усно рахувати, розв’язувати задачі, логічно будувати свої відповіді, знаходити невідоме та застосовувати математичні закони на практиці.

Фоторепортаж