Братський ліцей №2
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас
1 клас
2-А клас
2-А клас
2-Б клас
2-Б клас
3 клас
3 клас
4 клас
4 клас
5-А клас
5-А клас
5-Б клас
5-Б клас
6 клас
6 клас
7-А клас
7-А клас
7-Б клас
7-Б клас
8 клас
8 клас
9-А клас
9-А клас
9-Б клас
9-Б клас
10 клас
10 клас
11 клас
11 клас
Думка в подарунок
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

postheadericon Майстер-клас від вчителів математики

master-klassУчителю необхідно постійно вчитись. І найкращим навчанням стає взаємообмін професійним досвідом. Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. У сьогоднішньому контексті професійна майстерність означає насамперед уміння швидко та якісно вирішувати освітньо – виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.

Досягти ж цього результату сьогодні вкрай непросто. Але вчителі математики – Марченко Валентина Олександрівна та Демиденко Світлана Борисівна – показали, що вони гідно носять звання вчителя-професіонала. Педагоги поділилися досвідом по впровадженню інформаційно – комунікативних технологій навчання на уроках математики, які пройшли у 6 та 5 класах. Доказом їх професійної майстерності є набуті практичні вміння та навички школярів усно рахувати, розв’язувати задачі, логічно будувати свої відповіді, знаходити невідоме та застосовувати математичні закони на практиці.

Фоторепортаж