Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5-А клас Братської школи
5-А клас
5-Б клас Братської школи
5-Б клас
6 клас Братської школи
6 клас
7 клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.

postheadericon Під полиновою зорею Чорнобиля

22 березня 2016року у 5 класі відбувся огляд – вікторина на тему «Під полиновою зорею Чорнобиля», приурочений пам’ятній даті чорнобильської трагедії та Міжнародному дню пам’яті жертв радіаційних аварій та катастроф. В цьому році відзначаються 30 роковини від Дня чорнобильської трагедії. П’ятикласники мали змогу познайомитись із історичною довідкою подій, що відбувалися 26 квітня 1986 року та статистичними даними наслідків тих страшних подій. Діти переглянули зображення рослин – рятівників, які допомагають людям у лікуванні та профілактиці наслідків інтоксикації, променевої хвороби, опіків, поглинальних здатностей радіоактивних елементів. Учні за описом та властивостями цих рослин відгадували їх . По закінченню створили пам’ятку безпеки.

Натисніть на будь-яке фото для його збільшення