Братський ліцей №2
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас
1 клас
2-А клас
2-А клас
2-Б клас
2-Б клас
3 клас
3 клас
4 клас
4 клас
5-А клас
5-А клас
5-Б клас
5-Б клас
6 клас
6 клас
7-А клас
7-А клас
7-Б клас
7-Б клас
8 клас
8 клас
9-А клас
9-А клас
9-Б клас
9-Б клас
10 клас
10 клас
11 клас
11 клас
Думка в подарунок
Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

postheadericon Психолого педагогічний семінар

Успішна адаптація – запорука успішного навчання

03 листопада в школі відбувся психолого-педагогічний семінар для вчителів, які викладають у 5 класі з теми «Успішна адаптація – запорука успішного навчання». Метою семінару було підвищення методичного та психолого-педагогічного рівнів учителів із врахуванням сучасних проблем і підходів та використання сучасних досягнень науки.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Роскошинська Алла Василівна ознайомила вчителів із умовами успішної адаптації та проблемами, ситуаціями, які можуть сприяти дезадаптації п’ятикласників.

Дула Ольга Вікторівна, шкільний психолог провела практичне заняття, в ході якого педагоги освоїли новітні методики, направлені на зосередження уваги, розвиток слухової та зорової пам’яті, спільно розробили рекомендації по роботі з учнями та виробили єдині вимоги. Особливу увагу присутні приділили гіперактивним дітям, яких дедалі стає більше та дітям із заниженою самооцінкою.

Натисніть на будь-яке фото для його збільшення


Рекомендації вчителям – предметникам у роботі з п’ятикласниками
1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
2. Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
3. Стежте за темпом уроку — високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
4. Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
5. На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
9. Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.