Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1-А клас
1й клас Братської школи
1-Б клас
1й клас Братської школи
2 клас
1й клас Братської школи
3 клас
1й клас Братської школи
4 клас
1й клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7й клас Братської школи
7 клас
8-А клас Братської школи
8-А клас
8-Б клас Братської школи
8-Б клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас
Думка в подарунок
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.
Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

postheadericon Психолого педагогічний семінар

Успішна адаптація – запорука успішного навчання

03 листопада в школі відбувся психолого-педагогічний семінар для вчителів, які викладають у 5 класі з теми «Успішна адаптація – запорука успішного навчання». Метою семінару було підвищення методичного та психолого-педагогічного рівнів учителів із врахуванням сучасних проблем і підходів та використання сучасних досягнень науки.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Роскошинська Алла Василівна ознайомила вчителів із умовами успішної адаптації та проблемами, ситуаціями, які можуть сприяти дезадаптації п’ятикласників.

Дула Ольга Вікторівна, шкільний психолог провела практичне заняття, в ході якого педагоги освоїли новітні методики, направлені на зосередження уваги, розвиток слухової та зорової пам’яті, спільно розробили рекомендації по роботі з учнями та виробили єдині вимоги. Особливу увагу присутні приділили гіперактивним дітям, яких дедалі стає більше та дітям із заниженою самооцінкою.

Натисніть на будь-яке фото для його збільшення


Рекомендації вчителям – предметникам у роботі з п’ятикласниками
1. Враховуйте труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників при виборі термінології, доборі методичних прийомів.
2. Не перевантажуйте учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозуйте їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку.
3. Стежте за темпом уроку — високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал.
4. Налагоджуйте емоційний контакт з класом.
5. На засіданнях методичних об’єднань, класних та шкільних нарадах відпрацюйте єдині вимоги до учнів (дотримуйтесь єдиного орфографічного режиму, критеріїв оцінювання).
6. Продовжуйте розвиток та формування ключових компетентностей дітей.
7. Налагоджуйте емоційний контакт з батьками школярів.
8. Ніколи не використовуйте оцінку як засіб покарання учня. Оцінка досягнень повинна орієнтуватися на успіх, сприяти мотивації навчання, а не її зниженню.
9. Фіксуйте позитивну динаміку в розвитку кожного учня (не порівнюйте Катерину і Миколу, а порівнюйте Миколу сьогодні і вчора).
10. Розвивайте навички самоконтролю, вміння оцінювати свою роботу й роботу класу. Не бійтеся визнавати свої помилки. Постійно аналізуйте «плюси» і «мінуси» у своїй роботі.
11. Використовуйте різні методики в групах, парах, індивідуально.
12. Не утворюйте психотравмуючих ситуацій при виставленні оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо. Виставляйте оцінки не формально, а з урахуванням особистісних досягнень кожного учня.