Критерії правила та процедури здобувачів освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 ” Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти “
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (наказ МОНМС від 13.04.2011 р. № 329)
ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ (наказ МОНМС від 20.08.2018 р. № 924)
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)
- Ключові-та-предметні-компетентності
- Критерії-правила-і-процедури-оцінювання-здобувачів-освіти-закладу
- наскрізні-вміння
- ОСНОВНІ-ОРІЄНТИРИ-ВИХОВАННЯ-УЧНІВ-1-11-КЛАСІВ-ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ-НАВЧАЛЬНИХ-ЗАКЛАДІВ
- ціннісні-ставлення
- Критерії оцінювання з математики
- Критерії-оцінювання-з-трудового-навчання
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-літератури
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-анлійської-мови
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-географії
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-інформатики
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-історії
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-основ-здоровя
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-правознавства
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-природознавства
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-української-мови
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-фізики-та-астрономії
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-фізичної-культури
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-з-хімії
- Критерії-оцінювання-навчальних-досягнень-із-ЗУ-ОМЗ
- 2-клас-НУШ
- 3-4-класи-НУШ
- Додаток-1-до-наказу-№-1146-від-16.09.2020
- Рівневе-оцінювання-результатів-навчання-34-кл
- Наказ 813 від 13.07.21