Братська загальноосвітня школа I-III ступенів
Педагогічний колектив Братської школи
Педагогічний колектив
1й клас Братської школи
1 клас
2й клас Братської школи
2 клас
3й клас Братської школи
3 клас
4й клас Братської школи
4 клас
5 клас Братської школи
5 клас
6-А клас Братської школи
6-А клас
6-Б клас Братської школи
6-Б клас
7-А клас Братської школи
7-А клас
7-Б клас Братської школи
7-Б клас
8 клас Братської школи
8 клас
9-А клас Братської школи
9-А клас
9-Б клас Братської школи
9-Б клас
10 клас Братської школи
10 клас
11 клас Братської школи
11 клас

postheadericon Готуємось до педагогічної ради

pedrada_31-03
31.03.2016 року відбудеться педагогічна рада о 9.00 . Запрошуємо до обговорення та презентації досвіду роботи з теми «Розвиток виховного середовища школи через співпрацю школи та родини як умова підвищення якості навчально-виховного процесу».

Форма проведення : методична панорама

Мета : сприяти модернізації шкільної освіти співпраці батьків та педагогів шляхом  створення принципово нових  умов для яких характерні відсутність жорсткої регламентної педагогічної діяльності, значне розширення інформаційного поля, активізація соціальних функцій педагога, мобільність використання професійних якостей, створення психологічної атмосфери стимулювання педагогічної творчості.

Завдання: виробити систему, знайти доступні і разом з тим ефективні методи підвищення педагогічної майстерності, надати допомогу в підготовці висококваліфікованого, вільно мислячого, активно діючого вчителя  на сучасному етапі у зв’язку з відродженням підходу до людини як самоцінності, допомогти педагогам – в оволодінні новим педагогічним мисленням, готовністю до вирішення складних завдань у системі освіти заради співпраці між батьками та вчителями.

Думка для творчого натхнення:

Якось одного дуже досвідченого і успішного бізнесмена запитали, чому він ніколи не радить, яким бізнесом зайнятися новачкам або не оцінює перспективи їх проектів.

Він відповів так:

– Іноді я бачу проекти, реалізувати які, як я знаю точно, у мене вийде, але я зовсім не впевнений, що це вийде у того, хто мені їх пропонує. А іноді мені представляють проекти, які я втілити в життя, швидше за все, не зможу, але це зовсім не означає, що це не вийде у їхніх авторів. Тому я пропоную їм самим вирішувати – чи варто їх реалізовувати власними зусиллями, і від душі бажаю удачі.

І я вам бажаю удачі та плідної співпраці з батьками заради успішного виховання наших дітей.

Робота творчих груп :   Підготувати випуск методичних бюлетенів «Університет успішної співпраці»,     «Партнерство заради виховання»

План

  1. Модель роботи з батьками
  2. Різноманітність форми роботи з батьками
  3. Майстер клас батьківського всеобучу
  4. Мозаїка порад для батьків
  5. Рекомендації для колег «Наш досвід цікавий і корисний »

Кожна група готується до  методичної панорами  досвіду роботи. Випускають методичні бюлетені та презентують на педагогічній раді .

1 група

Керівник :       Ванда Олена Вікторівна

 Члени групи: Запрожець Н.К.

Деменко С.М.

Менчинська С.А.

2група

Керівник                Дула Ольга Вікторівна

 Члени групи:    Демиденко С.Б.

Будурацька Н.А.

Поборська А.В.

Панфілова Т.М.

 

3група

 Керівник               Случинська Ольга Петрівна  

     Члени групи:     Зінченко Н.В.

Фоміна Н.І.

Шкарупіна С.В.

 

ГОТУЄМОСЬ ДО ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

31.03.2016 РОКУ

«Про підсумки  роботи педагогічного колективу над упровадженням Державного стандарту початкової загальної середньої освіти  на даному етапі»  у складі:

Голова групи –  Роскошинська Алла Василівна, ЗДНВР

Деменко Світлана Миколаївна, керівник ШМО

 Члени групи:   Запрожець Н.К.

Ванда О.В.

Менчинська С.А.

Масельська О.М.

Чумачок Т.І.

Програма  підготовки  до педагогічної ради:

Заходи Терміни Відповідальні
 

1

Створення  творчої групи До 29.02 Силенко О.В.

Роскошинська А.В.

Деменко С.М.

2 Установча нарада з членами творчої групи 29.02 Вчителі початкових класів
3 Провести методичну консультацію з повторення основних положень Державного стандарту 15.03.2016 Роскошинська А.В.
4 Провести анкетування з учителями початкових класів із метою виявлення  рівня знань Державного стандарту 17.03 Роскошинська А.В.
5 Проведення  Панорами творчих уроків 14-25.03 Деменко С.М.
6 Проведення Тижня початкових класів 21-25.03 Деменко С.М.
7 Підготувати презентаційні матеріали  вчителів початкових класів До 23.03 Вчителі початкових класів
8 Здійснити повний  аналіз олімпіад, конкурсів, техніки читання, знань  таблиці множення учнями 2-4 класів До 23.03 Вчителі початкових класів
9 Підготувати теку відео, презентаційних матеріалів, які забезпечують обмін  досвідом роботи між вчителями початкової ланки До 23.03 Вчителі початкових класів
10 Здійснити аналіз забезпечення підручниками учнів 1-4 класів До 25.03 Чумачок Т.І.
11 Підготувати виставку дитячих робіт, робочих  зошитів учнів 1-4 класів До 25.03 Вчителі початкових класів
12 Презентація  досвіду роботи «Впровадження  здоров`язбережувальних технологій у початковій школі» До 29.03 Вчителі початкових класів

Білоус В.В.

Масельська О.М.

13 Налагодження співпраці з батьками як основний фактор підвищення ефективності навчально-виховного процесу в початковій школі До 29.03 Вчителі початкових класів
14 Аналіз  методичної роботи з учителями за 2012-2016 н.р., курсів підвищення кваліфікації тощо До 29.03 Деменко С.М., керівник ШМО
Онлайн опитування
Фото/Відео галерея
Шкільні проекти
Думка в подарунок
Допомогти можна тільки тому,
хто цього хоче.

Павло Загребельний

Не знаєш, куди йти –
Шукай тих, хто знає!
Багато чого я навчився у своїх наставників,
Ще більше – у своїх товаришів, та найбільше – у своїх учнів

Із Талмуду

Справжній оптимізм базується не на переконанні, що все буде добре,
а на переконанні, що не все буде погано.

Жан Дютор

Намагайтеся бути хоча б трохи добрішим
– і ви побачите, що не зможете вчинити інакше.

Конфуцій

Якщо ви об’єднаєте свої думки з думками інших людей,
то ваш розум породить такі думки, яких у вас ніколи ще не було.

Д. Максвелл

Ми – це не безліч стандартних «Я»,
а безліч всесвітів різних.

В. Симоненко

Філософія життя:
той, хто думає, що може обійтися без інших, дуже помиляється.

Але той, хто думає, що інші не можуть обійтися без нього, помиляється ще більше.